středa 13. ledna 2010

Jak BT opět nezklamali

Stěhování bylo hladké, jediný kaz si připsali na vrub hoši a děvčata z British Telecom, podle očekávání. Měl bych jim dát jedničku za inovaci - podělali to způsobem, který nám dříve nepředvedli. V tomhle případě jsme měli domluvenou schůzku s technikem BT, který měl přijít do naší nové stáje zprovoznit deaktivovanou linku, a to den po našem nastěhování.

Až do soudného dne vše probíhalo parádně. BT nám poslali týden před akcí dopis, kde schůzku potvrdili, a aby nebylo pochyb, že to myslí vážně, tak ještě tři dny před schůzkou přišla textovka, kde stálo, že v době mezi osmou ráno a jednou po obědě přijde technik od BT zprovoznit linku.

Když v poledne toho dne nebylo po technikovi ani vidu ani slechu, zavolal jsem na linku BT, kde jsem se od dobré ženy dozvěděl, že to je nějaká mejlka, protože technik má přijít mezi jednou a šestou odpoledne. Řekl jsem, že je to OK, neboť žena je celý den doma a vybaluje krabice, a pln optimismu jsem pokračoval v díle tehdejším. Před šestou večerní, a stále bez technika, už mě optimismus vcelku opustil a v sedm jsem opět vytáčel BT customer care. Vytočený jsem byl nakonec já, poté co jsem se dozvěděl, že prý u nás technik v devět ráno marně zvonil, ale nikdo neodpovídal. Vyjádřil jsem nesouhlas a rozladění, včetně poukázání na fakt, že je to poněkolikáté, co BT z našeho stěhování dělají procházku růžovým keřem, ale stejně tak jsem mohl mluvit do hadice od vysavače. Jediné, co jsem si z rozhovoru s customer care representative odnesl, byl termín příští schůzky za dalších čtrnáct dní neb vytíženost techniků u BT je ohromná. Dva týdny jsou hodně dlouhá doba bez internetu v zemi, kde online můžete zařídit téměř vše, notabene po změně bydliště.

Následující den jsem vykonal ještě jeden pokus o přilákání hory k Mohammedovi; z telefonního automatu jsem absolvoval další telefonát s BT (čekání ve frontě a rozhovory s jejich zástupci se počítají na půlhodiny), který skončil ubezpečením jakéhosi team leadera, že mi do následujících dvou hodin zavolají s dřívějším termínem schůzky. Co myslíte, zavolali? To bylo v pátek odpoledne.

Víkend jsem strávil s provizorně zakoupeným mobilním připojením od O2; USB modem jsem následně vracel pro nepřístojné chování.. V pondělí ráno, jsem v práci požádal kolegu Angličana, zda by mi poradil, jak na BT, protože asi klepu na špatné dveře. Zavolal jim pod mým jménem a ačkoliv z nich nedostal jiný termín, aspoň mu slíbili slevu - první měsíc internetu zdarma. No, aspoň něco.

Nedalo mi to a přihlásil jsem se na svůj účet, který mám na stránkách BT. Řekl jsem si, že jim napíšu stížnost - tak jsem hledal kontakt a někde pod odkazem Make a complaint jsem narazil na možnost pochatovat s BT customer care representative. No co, řekl jsem si, dám tomu ještě jeden pokus, uvidíme, co to udělá. O pět minut a pár vět na chatu později jsem měl nový termín schůzky, o týden dřív. Najednou to šlo.

A pak už nebyl problém. BT engineer se dostavil podle ujednání, připojil co měl, světýlka se rozzářila a naše domácnost se připojila do online společenství. Během dvou týdnů by mělo přijít vyúčtování za první měsíc, tak jsem zvědav, jestli bude internet zdarma. Kolega říkal, že když ně, tak z toho měsíce udělá dva.

Žádné komentáře:

Okomentovat