středa 13. ledna 2010

Boží smlouva

Před chvílí jsem se registroval k odběru childcare vouchers, poukázek (v mém případě elektronických) na školku naší dcerušky. Uleví mi to trochu na měsíčních příspěvcích státu. Při registraci jsem si pročítal Smluvní podmínky a narazil jsem na odstavec, který mě mimořádně pobavil:

The company shall not be liable for any delays in payment or failure to perform any of its obligations under the terms of this Agreement resulting from acts beyond its reasonable control. Such acts shall include, but not be limited to, any failure by any banking institution which holds monies, acts of God, strikes, lockout, riots, acts of war, epidemics, governmental regulations superimposed after the fact, communication line failures, power failure, pandemics, earthquakes or other disasters, or any failure or breakdown of any system, computer or otherwise.



Acts of God... Co to PROBOHA je? Jsme pořád v sedmnáctém století? Mám za to, že stát je oddělen od církve; při vší úctě k tradici, tohle mi připadá ujeté. A vůbec, jakého boha? Znám jich asi tak patnáct, a někteří jsou mimořádně mstiví.. No, nejspíš se mám na co těšit. A stejně, i kdyby za to nemohl bůh, tak otherwise.

Žádné komentáře:

Okomentovat