středa 13. ledna 2010

The Brittas Empire

Díky mému milému kolegovi jsem si na Youtube připomněl výtečný britský seriál Red Dwarf a při té příležitosti jsem narazil na další seriál, kde hraje Chris Barrie, v Trpaslíkovi představitel Rimmera. Seriál byl vyroben v devadesátých letech, časově se prolínal s natáčením Trpaslíka a jmenuje se The Brittas Empire.

Mr. Barrie v něm hraje hlavní postavu jménem Gordon Brittas - trhlého manažera sportovního střediska s vysoce vyvinutým smyslem pro formuláře a schopností způsobit katastrofu za všech okolností. Scénář je vtipný a jestli Vás rozesmíval trapný Rimmrák na těžařské lodi Červený Trpaslík, pak Gordon Brittas nemůže zklamat.

První série se co do vtipu rozjíždí velmi zvolna, ale ve druhé sérii už Chris Barrie ovládá bohatý rejstřík mimických i slovních výrazů svérázného manažera a i ostatní herci se ve svých rolích dobře usadili. Na Youtube se dají lehce najít první tři série a část čtvrté, dál už to chce kopat hlouběji nebo jinde. Kompletních sedm sérií nabízí Amazon za necelých třicet liber.


P.S.: Koupil jsem komplet od Amazonu a musím říct, že jsem se výtečně pobavil. S každou další epizodou jsem se bavil víc a víc, až na konci sedmé série jsem se smíchem spadl ze židle. Eeeeexcelent!

Žádné komentáře:

Okomentovat