středa 3. listopadu 2010

Marriott není idiot

V londýnském hotelu Marriott berou bezpečnost vážně; dnes jsem se vezl zaměstnaneckým výtahem a obdivoval jsem tento na zdi nalepený plakát:







Škoda, že kvalita obrázku stojí za takové kulové, ale to víte - HTC phone.

Nám, potenciálním hostům, takový plakát říká:

- nefoťte si prostory hotelu (jako třeba já ve výtahu)
- nehlídaná zavazadla budou ukradena
- nenechávejte na nočním stolku balíček s tužkovými baterkami (prý takhle vypadají výbušná zařízení)
- plány na ovládnutí světa si dejte do trezoru
- sto tisíc dolarů v hotovosti patří do kufříku
- Vaši sbírku předpotopních modelů mobilních telefonů pokojská neocení
- samopaly odkládejte do stojanu na deštníky

Vzhledem k tomu, že jsem se do prostor hotelu (a to i kuchyně, jídelny pro zaměstnance, až nahoru na střechu) dostal bez předchozího oznámení, jakéhokoli prokázání totožnosti, vlastně jenom sdělením recepční, že jsem přišel pracovat v prostorách hotelu, svědčí o tom, že bezpečností v Marriottu naštěstí až tak posedlí nejsou...


.

Žádné komentáře:

Okomentovat