úterý 20. dubna 2010

Fotky z Tower Bridge

Když mi dneska kolega v poledne oznámil, že pojedeme pracovat na jednu z věží Tower Bridge, znělo to jako že si jdeme udělat menší turistický výlet. Škoda, že s sebou mám zase jenom ten hloupý telefon, napadlo mě. Fotky z něj jsou o ničem.

Vydali jsme se do Jižní Věže, to je ta dál od Tower of London. Liftlady nás vyvezla výtahem do čtvrtého poschodí, kam směřují kroky turistů. Ve čtvrtém patře je místnost, ve kterém Vám pustí několikaminutovou animaci o historii mostu a pak se můžete projít po koridorech, které spojují obě věže. Pokocháte se pohledem na řeku a můžete ocenit výstavbu nových kancelářských budov ze skla, betonu a oceli. Kdo v nich bude sedět, nevím, v dnešní době se spíš propouští.. ale to není moje starost.

Naše kroky vedly ještě o patro výš, pod střechu, kam už se chodí pouze pracovat. Na dost úzkém točitém schodišti měl můj stopadesátikilový kolega co dělat, aby se vměstnal. Nahoře pod vysokým stropem (střechou) jsme strávili něco jako čtyři hodiny a pořídil jsem odtamtud pár fotek. Tady jsou:







5 komentářů:

  1. hele no zatim ne ale brzo me neco takoveho ceka

    OdpovědětVymazat
  2. tak se tam pekne zahnizdi a za takovej rok me tam mas...:) delala jsem to v cechach

    OdpovědětVymazat
  3. co jsi delala v cechach, montovala anteny? jake, kam, pro koho?

    OdpovědětVymazat
  4. pro eurotel, teda spis projektovala stozary, textni mi kdyztak svuj email pres muj vzkazovnik, proberem to privatne :)

    OdpovědětVymazat